קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סטייקים סינטה בגריל

סטייקים סינטה בגריל
אם יש לך בערך 25 דקות כדי לבלות במטבח, סטייקים סינטה בגריל עשוי להיות מדהים ללא גלוטן וראשוני מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 301 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם סטייקים של סינטה קטנה בקר, פטרוזיליה, חרדל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-67 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 70%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סטייקים סינטה בגריל, סטייקים סינטה בגריל, ו סטייקים סינטה בגריל.

הוראות

1
מערבבים חרדל ופלפל; לשפשף על שני הצדדים של סטייקים. גריל, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהחום במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; כל הכבוד, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
בקערה קטנה שלבו את החמאה, הפטרוזיליה, השום והכמון.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים עם סטייקים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק סינטה עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ספסל סונומה קוסט פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.