קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

סטייקים עם פטריות, גבינה כחולה וצלירי שאלוט

סטייקים עם פטריות, גבינה כחולה וצלירי שאלוט
סטייקים עם פטריות, גבינה כחולה & שאלוט פריך עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 591 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. אם יש לכם סטייקים סביב סינטה בקר, מים, עלי פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זה מושלם עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. מתכונים דומים: סטייקים Ribeye עם שאלוט קרמל וחמאת גבינה כחולה, גריסים עם מפרץ ישן ורוזמרין מצופים בצלצלי שאלוט וזית, ו סלט האביב עם אפונה & שאלוט.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו Grgich Hills Estate. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 47 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.