קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

סטייקים צלויים עם רוטב צ'ימיצ' ורי

סטייקים צלויים עם רוטב צ'ימיצ' ורי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרום אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל סטייקים Tenderloin בגריל עם רוטב Chimichurri. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 243 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מלח, שיני שום, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 18 דקות. נסו סטייקים צלויים ברוטב צ'ימיצ' ורי, סטייקים על האש עם רוטב צ'ימיצ' ורי, ו סטייק צ'ימיצ' ורי בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום הראשון 8 מרכיבים במעבד מזון; תהליך עד חלקה. עם מעבד על, לאט לשפוך שמן זית דרך מצנח מזון; תהליך עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
יוצקים רוטב צ 'ימיצ' ורי לתוך קערה קטנה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ימיצ' ורי.צ 'ימיצ' ורי.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
. הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מפזרים סטייקים עם 1/4 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
סטייק.סטייק.
מלחמלח
5
מניחים סטייקים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 5 דקות בכל צד או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מגישים סטייקים עם רוטב צ 'ימיצ' ורי.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ימיצ' ורי.צ 'ימיצ' ורי.
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות המרלו של המנהל. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.