קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות23
מגזין

סיבים גבוהים, מאפינס בוקר מייפל פחמימות נמוכות

סיבים גבוהים, מאפינס בוקר מייפל פחמימות נמוכות
סיבים גבוהים, מאפינס בוקר מייפל פחמימות נמוכות עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 116 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רסק תפוחים, מלח, שיבולת שועל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זה מובא לך על ידי Go חלב חינם. נסו חלבון גבוה, מאפינס אוכמניות סיבים גבוהים, כמהין שוקולד פאדג'בריא (ללא סוכר, פחמימות נמוכות, שומן נמוך, סיבים גבוהים, חלבון גבוה, ללא גלוטן), ו בייגלה רך נמוך ובריא ללא פחמימות וגלוטן (ללא סוכר, שומן נמוך, סיבים גבוהים וחלבון גבוה ) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים היבשים בקערה גדולה, ומערבבים עם מקצף או כף כדי לשלב ביסודיות.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים את רסק התפוחים, סירופ מייפל (או ממתיק אחר ומים), ושמן אופציונלי.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
ממתיקממתיק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
מערבבים בעדינות, רק מספיק כדי לשלב. אל תתערבב יותר מדי. זה בסדר להשאיר כמה גושים יבשים.הבלילה כפית לתוך פח מאפין מרופד, ואופים ב 350 מעלות במשך כ 18 דקות, או עד צמרות להפוך זהב.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים ו/או אגוזי מלך ו/או פירות יבשים אחריםצימוקים ו/או אגוזי מלך ו/או פירות יבשים אחרים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל (או כמות שווה של הממתיק היבש המועדף עליך בתוספת 1/4 כוס מים)סירופ מייפל (או כמות שווה של הממתיק היבש המועדף עליך בתוספת 1/4 כוס מים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועלשיבולת שועל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל (שיבולת שועל מגולגלת)שיבולת שועל (שיבולת שועל מגולגלת)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סויה מלאקמח סויה מלא11 קילו קישואים,גלוטן חיטה חיוני או 2 עמילן tbsps (עמילן תירס, עמילן טפיוקה, arrowroot)גלוטן חיטה חיוני או 2 עמילן tbsps (עמילן תירס, עמילן טפיוקה, arrowroot)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין חיטהסובין חיטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאהקמח מאפה מחיטה מלאה