קושימומחה
מוכן ב15 שעות
מנות8
ציון בריאות37
מגזין

סיידר בריין טורקיה עם זיגוג מייפל סיידר

סיידר בריין טורקיה עם זיגוג מייפל סיידר
סיידר בריין טורקיה עם זיגוג מייפל סיידר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 821 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . גשו לסופר וקנו עלי מרווה, שמן זית, עלי דפנה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב עלי המפרץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות תפוחים מקסימות כקינוח. נסו סויה סיידר ברן טורקיה על נקודות טוסט עם רוטב סויה מייפל, טורקיה סיידר בריין, ו טורקיה סיידר בריין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את סיידר התפוחים, סוכר חום, מלח, פלפל, שום, עלי דפנה, תפוזים, שאלוט, פטרוזיליה, מרווה ותימין בסיר להמיס את הסוכר והמלח. אז תן לתערובת להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
סוכר חוםסוכר חום
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
שאלותשאלות
כתוםכתום
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
סוכרסוכר
טימיןטימין
מרווהמרווה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מחלקים את חתיכות טורקיה בין שני 2 1/2 גלון שקיות פלסטיק resealable או מכולות גדולות מספיק כדי להחזיק אותם.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
הוסף חלקים שווים של המלח לשני השקיות.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
4
תן לנוח כמה שעות במקרר, רצוי בין לילה.
5
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר את ההודו מן המלח יבש טפיחה. לשפשף את העור עם שמן ומפזרים פלפל. הגדר את טורקיה על מתלה מתכת להציב מעל תבנית אפייה מעוטרת ומבשלים כ 15 דקות לכל פאונד, או עד מדחום לקרוא מיידית מוכנס לתוך החלק העבה רושם על 165 מעלות F. הטמפרטורה תעלה 5 עד 10 מעלות כפי שהוא נח.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
1
מניחים סיר קטן מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את סיידר התפוחים, מלאי טורקיה, סירופ מייפל, חמאה, פלפל וקליפה כתומה. הביאו את התערובת לרתיחה קלה והפחיתו בחצי. למרוח את ההודו מדי פעם במחצית האחרונה של זמן הבישול.
מרכיבים שתצטרך
מלאי טורקיהמלאי טורקיה
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
סירופ מייפלסירופ מייפל
גרידה כתומהגרידה כתומה
פלפלפלפל
חמאהחמאה
טורקיה כולהטורקיה כולה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחים איכותיסיידר תפוחים איכותי2בצל צהוב בינוני, קצוץסיידר תפוחים איכותיסיידר תפוחים איכותי33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי10פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה6(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו5ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל ענבר כההסירופ מייפל ענבר כהה8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לטפטוףשמן זית, לטפטוף2רצועותקליפה כתומה זוגקליפה כתומה זוג2תפוזים, פרוסיםתפוזים, פרוסים1קומץעלי פטרוזיליה טרייםעלי פטרוזיליה טריים2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1קומץעלי מרווה טרייםעלי מרווה טריים2largesשאלוט או בצל בינוני, לרבעיםשאלוט או בצל בינוני, לרבעים4עצם בעור-על תרנגול הודו רגל/מגורי ירךעצם בעור-על תרנגול הודו רגל/מגורי ירך1קומץעלי קורנית טרייםעלי קורנית טריים2עצם בעור-על חזה טורקיה, על 6 עד 7 קילו כל אחדעצם בעור-על חזה טורקיה, על 6 עד 7 קילו כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי טורקיהמלאי טורקיה