קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

סיר בישול איטי טקסס מעושן בשר בקר חזה

סיר בישול איטי טקסס מעושן בשר בקר חזה
סיר בישול איטי טקסס מעושן חזה בקר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 406 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-40 דקות. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה היהודית הזו. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. לכו לחנות ותרימו חומרי טעם של עשן נוזלי, כמון טחון, פלפל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. וזה מעולה. נסו בשר בקר מעושן: טקסס BBQ קלאסי, תבשיל איטי חזה פיקנטי עם קוויאר טקסס, ו מעושן, ספייס שפשף, טקסס בסגנון בריסקט על טקסס טוסט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים פפריקה, פלפל, מלח, סוכר חום, אבקת צ ' ילי, וכמון יחד בקערה; לשפשף באופן שווה על פני השטח של בריסקט. שים בריסקט בשקית פלסטיק גדולה, resealable; להכניס למקרר 30 דקות ללילה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קערהקערה
2
מערבבים רוטב ברביקיו, מים, רוטב ווסטרשייר, ועשן נוזלי יחד בתחתית של סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
להניח חזה בקר לתערובת הרוטב. סדר בצל על חזה הבקר.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
רוטברוטב
4
מבשלים נמוך עד בריסקט הוא מאוד רך, 6 עד 7 שעות. מנוחה בריסקט 10 דקות לפני חיתוך או רטוש; לשרת עם רוטב מן הבישול האיטי.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. מרדית ' סירה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 53 דולר לבקבוק.
Lagier מרדית סירה
Lagier מרדית סירה
# 30 Wine Spectator Top 100 של 2013יין משובח, משכנע ומורכב. בושם פרחים, מגע של פלפל, אלגנטי ומאוזן. אין קצוות חדים. וזה יהיה אפילו טוב יותר במשך שנים רבות.