קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות2
ציון בריאות85
מגזין

סירלוין מוקפץ לשניים

סירלוין מוקפץ לשניים
סירלוין מוקפץ לשניים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו מנה עיקרית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 663 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו רוטב שומשום אסייתי, סטייק בקר, ירקות מוקפצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. נסו סטייק שומשום מערבבים ומטגנים, בקר וכרוב מערבבים ומטגנים, ו עוף וברוקולי מוקפץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב חום במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בשר וירקות; מוקפץ 5 דקות. או עד שהבשר יהיה מוכן.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.