קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות14
מגזין

סלט אגס אסיאתי לשניים

סלט אגס אסיאתי לשניים
סלט אגס אסיאתי לשניים נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני מנה עיקרית. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 15 גרם חלבון, 28 גרם שומן, ובסך הכל 387 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו לבבות של תערובת סלט רומיין, ויניגרט ג'ינג'ר שומשום, אגס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש באגס אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פאי האגסים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 78%. הציון הזה די טוב. נסו סלט אגסים ואשכוליות אסייתי עם סאקה גרניטן וסורבה אגסים, סלט אגס אנדיב ואסייתי, ו סלט אגס אסייתי עם אגוזי פקאן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחלקים תערובת סלט בין שתי צלחות הגשה. למעלה אגסים וגבינה; מזלפים רוטב.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
2
מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 63 דולר.
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואץ
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואץ
גרונהאוס חדש יחסית לייצור ג 'י. ג' י., לאחר שהצטרף רק ל-ו. ד. פ. (וורבנד דויטשר יחסי ציבור) בשנת 2015. הם עושים שני ג 'י. ג' י-הרנברג ואבסטברג. אבצברג שולט עליון, שמקורו בקרקעות צפחה כחולות עמוקות. הוא מציג ניחוחות וטעמים של אפרסק לבן, משמש, פרחי אביב ועשבי תיבול ירוקים. פס מרתק של חומציות הדרים מעיר את החיך וחושף את היבטי המינרלים והצמחים העמוקים של ריזלינג המורכב יוצא הדופן הזה. לא חסר פירות-האפרסק, התפוח והמנגו זורחים לכל אורכו - אבל הארציות הרודפת והפרט הפיליגרי של היין הזה הם שהופכים אותו לבלתי נשכח.