קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סלט אולה

סלט אולה
סלט אולה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר שלך. מנה אחת מכילה 132 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. 2 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. המתכון הזה מכלמתכונים דורשים אבוקדו, עגבניות, רוטב פיקנטה ובצל ירוק. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 47%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: מרגריטות אולה, אולה חביתה, ו חזיר אולה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את העגבניות, הקישואים, התירס, הבצל הירוק והאבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
אבוקדואבוקדו
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקציפים יחד את רוטב הפיקנטה, השמן, מיץ הלימון, מלח השום והכמון. זורקים בעדינות עם הירקות. מצננים 3-4 שעות, וזורקים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיקנטהרוטב פיקנטה
מלח שוםמלח שום
מיץ לימוןמיץ לימון
ירקירק
כמוןכמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. פרג סנטה לוסיה היילנדס שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
פופי סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
פופי סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
תווי נעורים של לימון ויערה מרובדים מעל מלון בשל, אגוז מוסקט וציפורן. תפיסת המתיקות נגזרת מבשלות פירות, מזדקנת על שמרים שמרים באופן קבוע בנוכחות אלון צרפתי מיושן.