קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

סלט אורז מזנון

סלט אורז מזנון
סלט אורז מזנון יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 12 מנות עם 180 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. מתכון זה מ טעם הבית דורש שעועית כליה, שמן קנולן, מלפפון וצנוניות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 33%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: מזנון סלט טאקו, מזנון קרפים, ו קציצות מזנון.

הוראות

1
מבשלים אורז לפי הוראות החבילה. מצננים לטמפרטורת החדר. להלבשה, בקערה קטנה, שלבו את השמן, החומץ, האורגנו, החרדל, השום, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
אורגנואורגנו
חומץחומץ
שוםשום
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה גדולה שלבו את האורז, השעועית, האפונה, החזיר, הצנוניות, הפלפל הירוק, המלפפון, הבצל והפטרוזיליה. רגע לפני ההגשה מוסיפים רוטב וזורקים למעיל. למעלה עם עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מלפפוןמלפפון
צנוןצנון
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
שעועיתשעועית
אפונהאפונה
אורזאורז
חםחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)10עגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות בשר חזיר רזה מבושל לחלוטיןקוביות בשר חזיר רזה מבושל לחלוטין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קצוץמלפפון קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון1קטןפלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוניות פרוסותצנוניות פרוסות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן Uncooked Minute ® אורז לבן Uncooked Minute ®3(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
האף נפתח בניחוחות של לימון, אגס, אגוזי לוז ודבש. הזר עובר ללגימה שמנת בינונית ומציעה טעמים של תפוז, שמנת מתוקה, וניל, קרמל וציפורן. איזון חומציות משאיר את היין מרענן, עם גימור מתמשך ואידיאלי לזיווג מזון.התאימו למנות פירות ים עשירות כמו שרימפס בגריל או סקמפי פירות ים, פשטידת סיר עוף או מרקים שמנת, מנות אורז או תפוחי אדמה, סלטים טריים עם ויניגרטות וגבינות קשות כמו צ ' דר לבן מיושן.