קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות82
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות באביב עם ג'ינג'ר-בוטנים ויניגרט

סלט אטריות באביב עם ג'ינג'ר-בוטנים ויניגרט
סלט אטריות באביב עם ויניגרט ג'ינג'ר-בוטנים עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 344 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך עלי כוסברה, שמן צמחי, פטריות שיטאקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. מתכונים דומים: סלט אטריות סובה עם רוטב סויה שומשום ג'ינג'ר, סלט אטריות שרימפס ואבוקדו עם ויניגרט ג'ינג'ר שמנת, ו סלט אטריות סובה עם רוטב בוטנים ג'ינג'ר.

הוראות

1
כדי להכין סלט, לשלב 1/2 כוס מים רותחים ופטריות בקערה; לכסות ולתת לעמוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים פטריות במסננת מעל קערה, הזמנת 2 כפות השריית נוזלים. להיפטר מגבעולי פטריות, וכובעי פטריות פרוסה דקים. לבשל spaghettini במים רותחים 2 דקות, השמטת מלח ושומן.
מרכיבים שתצטרך
SpaghettiniSpaghettini
פטריותפטריות
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
3
להוסיף גזר; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
4
להוסיף אספרגוס; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
5
הוסף אפונה; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
6
לנקז היטב.
7
להוסיף פטריות לסלט; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
8
כדי להכין ויניגרט, במקום 2 כפות שמורות פטריות השריית נוזל, כוסברה, ו 9 מרכיבים הבאים (כוסברה דרך jalapeo) במעבד מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
מערבבים סלט, ויניגרט, בצל, ו 2 כפות בוטנים בקערה גדולה; לזרוק היטב. מסדרים 1 1/4 תערובת סלט כוסות על כל אחד 4 צלחות. למעלה כל מנה עם 2 כפות נבטים; מפזרים כל אחד עם 1 1/2 כפיות בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
בוטניםבוטנים
נבטיםנבטים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי אספסתנבטי אספסת170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי לא מבושל או שיער מלאךספגטי לא מבושל או שיער מלאך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') אספרגוס פרוס באלכסון(1 אינץ') אספרגוס פרוס באלכסון2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(3 אינץ') גזר ג'וליאן לחתוך (כ 8 אונקיות)(3 אינץ') גזר ג'וליאן לחתוך (כ 8 אונקיות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות שיטאקה מיובשותחבילת פטריות שיטאקה מיובשות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ גס בוטנים קלויים, מחולקקצוץ גס בוטנים קלויים, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץ גסבזיליקום טרי קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס באלכסוןבצל ירוק פרוס באלכסון1פלפל חלפיניו, חצוי וזרעפלפל חלפיניו, חצוי וזרע2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שלג, גזוז וחותכים לאורכו לרצועות דקותאפונה שלג, גזוז וחותכים לאורכו לרצועות דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן בוטנים קלויים או שמן צמחישמן בוטנים קלויים או שמן צמחי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מירין (יין אורז מתוק) או מעט יין לבן מתוק (כגון ריזלינג)מירין (יין אורז מתוק) או מעט יין לבן מתוק (כגון ריזלינג)