קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

סלט אטריות שומשום וג'ינג'ר

סלט אטריות שומשום וג'ינג'ר
סלט אטריות שומשום וג'ינג'ר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 299 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ donnahay.com.au יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך שמן צמחי, גלגלית סוכר, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: סלט אטריות סובה עם רוטב סויה שומשום ג'ינג'ר, מרק אטריות עוף עם שומשום ג'ינג'ר, ו שומשום מצופה טונה עם קרם ג'ינג'ר.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.