קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אלת ירוק

סלט אלת ירוק
סלט אלה ירוקה עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 240 קלוריות. אם יש לכם שני פילה אנשובי, מיץ לימון, לא מזוקק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 96% המנה הזו מעולה. נסו סלט אלת ירוק, סלט אלת ירוק, ו רוטב סלט אלילה ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל חומרי ההלבשה למעט שמן, מלח ופלפל בבלנדר או מעבד מזון. עם המנוע פועל, לאט לשפוך שמן זית. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.לזרוק חסה בקערת הגשה עם מספיק רוטב למעייל קלות. או לזרוק רכיבים סלט הנותרים בנפרד עם רוטב או לארגן על גבי חסה טפטוף עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

11 קילו קישואים,ממרח אנשובי או שני פילה אנשוביממרח אנשובי או שני פילה אנשובי6ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו קוביותאבוקדו קוביות2(חוֹרֶף)2 יח' פרוסות פטריות לבנות2 יח' פרוסות פטריות לבנות6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי לפי הטעם3(חוֹרֶף)עירית קצוצהעירית קצוצה6ריבס, קצוץ טרי או קפואגרעינים תירס גלם או מבושלגרעינים תירס גלם או מבושל6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלפפון קצוץ או פרוסמלפפון קצוץ או פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר קצוץ (אם יש לך את זה)שמיר קצוץ (אם יש לך את זה)1(יכול להיות או להרחיק)גרגר עדין מלח יםגרגר עדין מלח ים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחיםעלי פטרוזיליה שטוחים6ריבס, קצוץ טרי או קפואביצים קשות לרבעיםביצים קשות לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואצנוניות פרוסות דקצנוניות פרוסות דק1ראשחסה רומיין, לעזוב שטף, מיובש וקרוע לחתיכות בגודל ביסחסה רומיין, לעזוב שטף, מיובש וקרוע לחתיכות בגודל ביס1בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות קצוץעגבניות קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל (רגיל או יווני)יוגורט רגיל (רגיל או יווני)1½ - ¾כוס לא מזוקק, בלחץ קר, שמן זית כתית מעולה (תלוי כמה עבה או רזה אתה אוהב את זה)½ - ¾כוס לא מזוקק, בלחץ קר, שמן זית כתית מעולה (תלוי כמה עבה או רזה אתה אוהב את זה)