קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

סלט בקר ומנגו אסייתי

סלט בקר ומנגו אסייתי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט בקר ומנגו אסיה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 445 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם חסה בוסטון, מלח ופלפל כשרים, עלי כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להגיע. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-82 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו סלט סטייק אסיאתי עם מנגו, סלט קשת אסיאתי + רוטב מנגו חריף, ו סטייק צלוי אסיאתי עם סלט מנגו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.