קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

סלט גזר-כרובית

סלט גזר-כרובית
סלט גזר כרובית נטול גלוטן, הר העבודה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 337 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. אם יש לכם גזר, כרובית, מיונז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 30 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 55%. ציון זה הוא מוצק. נסו סלט כרובית וגזר, סלט גזר-כרובית, ו סלט ברוקולי, כרובית וגזר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים את הכרובית בסל קיטור שנקבע בסיר מעל 1 אינץ ' מים רותחים. אדים 5 דקות, עד שהם רכים אך עדיין יציבים.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים, מצננים מעט ומניחים לקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים בקערה את המיונז עם רוטב הסלט האיטלקי וגבינת הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
פרמזןפרמזן
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את הגזר לקערה עם הכרובית, וזורקים עם תערובת המיונז עד לציפוי אחיד. מכסים, ומקררים לפחות 2 שעות או לילה כדי לאפשר טעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
מיונזמיונז
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות פופי סנטה לוסיה היילנדס שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
פופי סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
פופי סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
תווים צעירים של לימון ויערה מרובדים על מלון בשל, אגוז מוסקט וציפורן. תפיסת המתיקות נגזרת מהבשלות הפרי, מזדקנת על שקעי שמרים מעורבבים באופן קבוע בנוכחות אלון צרפתי מיושן.