קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות14
מגזין

סלט דגנים נהדר

סלט דגנים נהדר
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים נטולי חלב, לקטו אובו וטבעוניים לאוסף שלך, סלט דגנים נהדר עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 207 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -9 גרם שומן . תמורת 88 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מלח, גרעיני דלעת, צימוקים זהובים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב בתור מזנון. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . עם ציון ספונקולרי של 50% , המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו בורגרים דגנים נהדרים , מאפינס תפוחים וגזר נהדרים , וסיר חרס - בקר נהדר, שעועית נהדרת, מטבל נהדר! חוות Longmeadow .

הוראות

1
בסיר גדול מביאים מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים שעורה ואורז בר. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 55-65 דקות או עד לריכוך. בינתיים מבשלים אורז בסמטי לפי הוראות האריזה. מצננים שעורה ואורז לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
אורז בסמטיאורז בסמטי
אורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב
שעורהשעורה
3
בקערה גדולה מערבבים את השקדים, גרעיני החמנייה, גרעיני הדלעת, הפירות היבשים, הפטרוזיליה וקליפת התפוז; להוסיף שעורה ואורז.
מרכיבים שתצטרך
(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)
זרעי דלעתזרעי דלעת
פירות יבשיםפירות יבשים
גרידה כתומהגרידה כתומה
( 23)( 23)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
שעורהשעורה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
בקערה קטנה, טורפים את מרכיבי הוויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
יוצקים על הסלט ומערבבים לציפוי. מכסים ומכניסים למקרר לשעתיים לפחות.

מרכיבים

123אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז בסמטי לא מבושלאורז בסמטי לא מבושל20אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון61אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)each golden raisins, chopped dried apricots and dried cranberrieseach golden raisins, chopped dried apricots and dried cranberries21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעורה פנינהשעורה פנינה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס32אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זרעי דלעת מלוחים או פפיטאסזרעי דלעת מלוחים או פפיטאס1596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבערך 7 אונקיות סוכרבערך 7 אונקיות סוכר11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים54אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדים חתוכיםשקדים חתוכים67אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)1456 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן אגוזיםשמן אגוזים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז בר לא מבושלאורז בר לא מבושל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.