קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

סלט הדרים בטקסס

סלט הדרים בטקסס
אם יש לך בסביבה 20 דקות לבלות במטבח, סלט הדרים בטקסס עשוי להיות יוצא מן הכלל ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, וכל 30 מתכון לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 111 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חלקים כתומים, קרועים קרועים, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 64%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חזה מעושן, משופשף תבלינים, בסגנון טקסס על טוסט טקסס, סלט תפוחי אדמה בטקסס, ו סלט תפוחי אדמה בטקסס.

הוראות

1
בקערה קטנה, לטאטא את שבעת המרכיבים הראשונים. בקערה גדולה שלבו את התרד, הרומיין, התפוז, האשכולית, הפלפל הירוק, ערמוני המים והבצל.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
פלפל ירוקפלפל ירוק
אשכוליתאשכולית
רומייןרומיין
תרדתרד
כתוםכתום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים ויניגרט על סלט; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Gruener Veltliner

סלט הדרים בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמיד, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.