קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות100
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט המלכה קורינה

סלט המלכה קורינה
סלט המלכה קורינה הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 886 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 51 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי שום, פלפל, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-10 דקות. נסו זר המלכה, תבשיל עוגת סיר המלכה, ו מלכת מקסיקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הבשר: לשפשף את סטייק האגף עם אורגנו, כמון, מלח ופלפל סדוק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל סדוקפלפל סדוק
סטייק צלעסטייק צלע
אורגנואורגנו
כמוןכמון
בשרבשר
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
מניחים את הסטייק, בשר בקר, מים, שום, בצל, עלי דפנה ופלפל בסיר גדול, מביאים לרתיחה. מבשלים במשך 1 1/2 שעות עד בשר הוא מזלג מכרז ומגיע בקלות בנפרד עם מזלג. אם אתה צריך להוסיף עוד קצת נוזל במהלך תהליך הבישול, קדימה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
מלאי בשרמלאי בשר
שוםשום
בצלבצל
סטייק.סטייק.
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
להוסיף יותר מרק בשר או מים יהיה בסדר.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
מיםמים
4
הסר את הסיר את המבער ולאפשר להתקרר לטמפרטורת החדר, על 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
כאשר הוא מקורר לטמפרטורת החדר, מכסים במכסה ומניחים למקרר. מגניב במקרר במשך 1 עד 3 שעות. לאחר קר, לקצץ את כל השומן שנותר, לחתוך 4 חתיכות על פני התבואה ולאחר מכן לגרוס באמצעות 2 מזלגות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
6
מניחים אותו בחזרה לתוך הנוזל עד מוכן לשרת. לפני הוספת סלט, לנקז את הנוזל ולהשליך.
1
לטאטא את כל החומרים יחד, הוספת שמן זית בזרם יציב עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
לסלט ולהרכבה: לזרוק את החסה וירקות עם ויניגרט, ומעל עם בשר.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
ירקירק
חסהחסה
בשרבשר
3
מוסיפים שבבי טורטייה תירס טריים סביב הצד של קערה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייה תירסצ ' יפס טורטייה תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

4אבוקדו, חצוי, מגולען ופרוסאבוקדו, חצוי, מגולען ופרוס33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מלאי בשרמלאי בשר11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים גסמלח ים גס680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלעסטייק צלע1חבורהכוסברה טרייה, עלים קצוצים בצפיפותכוסברה טרייה, עלים קצוצים בצפיפות4ציפורןשום מרוסקשום מרוסק1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ חלפיניו כבושמיץ חלפיניו כבוש5(חוֹרֶף)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3(חוֹרֶף)אורגנו מקסיקני מיובשאורגנו מקסיקני מיובש2קבוצותצנונים, נקיים, מקוררים היטבצנונים, נקיים, מקוררים היטב1( חצילים)בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק4לבבות רומיין, מגוררלבבות רומיין, מגורר2(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1בצל מתוק, לרבעיםבצל מתוק, לרבעים4largesעגבניות, חתוכות בפלחיעגבניות, חתוכות בפלחי4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה, להגשהצ'יפס טורטייה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן5(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן12פלפל שלםפלפל שלם