קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טאקו צ'יפוטלה

סלט טאקו צ'יפוטלה
סלט טאקו צ'יפוטלה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 377 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו תירס בלי תוספת מלח, כמון טחון, עגבניות שרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט טאקו צ'יפוטלה, סלט טאקו צ'יפוטלה, ו סלט טאקו עוף צ'יפוטלה {ללא גלוטן}.

הוראות

1
כדי להכין רוטב, לשלב הראשון 7 מרכיבים, ערבוב היטב.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'יפוטלה טחון צ' ילה, משומר ברוטב אדובוצ'יפוטלה טחון צ' ילה, משומר ברוטב אדובו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף248אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס ללא מלח-הוסיף כל הקרנל, שטוף סחוטתירס ללא מלח-הוסיף כל הקרנל, שטוף סחוט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון4(יכול להיות או להרחיק)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדק אנכית פרוס בצל אדוםדק אנכית פרוס בצל אדום4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף צלוי קצוץ ללא עור וללא עצמות (כ-2 שדיים)חזה עוף צלוי קצוץ ללא עור וללא עצמות (כ-2 שדיים)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה מרוסקתחסה מרוסקת0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה בהירהשמנת חמוצה בהירה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.