קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סלט טונה בסגנון האנוי

סלט טונה בסגנון האנוי
סלט קציצת טונה בסגנון האנוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 411 קלוריות. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, גשו לסופר וקנו בצל, מקלות אורז, ג'ינג'ר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו קציצת טונה, כריכי טונה פטי, ו פאן פריד טונה פטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין טונה: עם סכין שף גדול, לקצוץ טונה באמצעות תנועות מהירות, אפילו, ישר למעלה ולמטה (לא לטלטל את הסכין דרך הדגים או שזה יהפוך רגשני). המשך קיצוץ, סיבוב הסכין, עד שיש לך מסה של בערך 1/4 אינץ חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים מים, 3 כפות רוטב דגים, סוכר מגורען, חומץ, מיץ ליים, זנגביל ושום בקערה גדולה; מערבבים עד שהסוכר מומס. שמור 1/2 כוס ההלבשה בקערה קטנה.מביאים סיר גדול של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אטריות אורז ומערבבים כדי להפריד היטב. מרתיחים עד רך אבל עדיין גמיש, 2 עד 5 דקות או על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים ושוטפים את האטריות מתחת למים זורמים קרים.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים היטב, להעביר לקערה בינונית ולזרוק עם 2 כפות של ההלבשה שמורות.
5
מוסיפים את החסה ואת נבטי שעועית לרוטב בקערה הגדולה; לזרוק למעיל. מחלקים את התערובת בין 6 קערות הגשה רדודות. למעלה עם חלקים שווים של האטריות.טופס תערובת הטונה לתוך 6 קציצות, על 3/4 אינץ ' עבה. מעיל מחבת nonstick גדולה עם ספריי בישול מקום על חום בינוני (ראה צלייה & וריאציות צליה).
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הקציצות ומבשלים עד המשרד למגע, 2 עד 3 דקות לכל צד.
7
מניחים קציצת טונה על גבי כל סלט וטפטוף כל מנה עם חלק מהרוטב הנותר.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עם מגש של גזר, מלפפון, בצל אדום ועשבי תיבול ולתת לסועדים לבחור את הקישוטים שלהם. צליה & צליה וריאציות: מחממים גריל בינוני גבוה או מראש broiler. שמן את מתלה הגריל (ראה קצה) או מעיל מחבת broiler עם ספריי בישול. מבשלים קציצות עד המשרד למגע, 2 עד 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק טונהסטייק טונה11 קילו קישואים,אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, ג'וליאן או מגורדגזר, ג'וליאן או מגורד2(חוֹרֶף)חומץ אורז, או חומץ סיידרחומץ אורז, או חומץ סיידר1Sprigכוסברה טרייה, נענע ו / או בזיליקום (רצוי בזיליקום אסייתי)כוסברה טרייה, נענע ו / או בזיליקום (רצוי בזיליקום אסייתי)1מלפפון אנגלי, פרוס דקמלפפון אנגלי, פרוס דק3(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון1ציפורן קטנה1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה2(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף11 קילו קישואים,רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק3(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז דקות, או מקלות אורז דק (ראה טיפ קניות)אטריות אורז דקות, או מקלות אורז דק (ראה טיפ קניות)1בצל צהוב בינוני, קצוץחסה מרוסקתחסה מרוסקת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה