קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות56
מגזין

סלט טונה לבוש

סלט טונה לבוש
סלט טונה לבוש הוא מנה עיקרית שמגישה 4. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני ופסקאטרי יש 373 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. לכו לחנות ואספו גבינה שוויצרית, חומץ יין אדום, שמן זית ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 80%, וזה מצוין. סלט לבוש, לבוש סלט כרוב, ו לבוש סלט תפוחי אדמה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מסדרים רומיין על ארבע צלחות סלט. למעלה עם העגבניות, הביצים, הגבינה, הטונה והבצל. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את השמן, החומץ, האורגנו, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
רומייןרומיין
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מזלפים מעל סלטים.
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין פינו נואר, מרלו ורוז סלין. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אחוזת הפרחים סי וויו רידג ' פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 67 דולר לבקבוק.
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
צבע אדום עמוק עם שפת לבנים. ניחוחות הם פרחוניים ופירות דומיננטיים המורכבים מפטל ודובדבן בינג עם עדיןרמזים לארז, פלפל אנגלי ואניס. כל אלמנט האשכול מספק חריפות על החיך עם מרקם חלק ורמזים למינרליות שמובילים לסיום מתמשך מונע חומצה.