קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

סלט ירקות יווני

סלט ירקות יווני
סלט ירקות יווני לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, לקטו אובו צמחוני, יש בו בסה"כ : 274 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. זה עובד גם הר ד ' אובר תקציב ידידותי. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-256 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה מכלמתכונים דורש זיתים, ברוקולי, 1 (16 גרם) בקבוק רוטב איטלקי חריף וגבינת פטה בזיליקום עגבניות. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון מעולה של 82%. מתכונים דומים: סלט ירקות יווני, סלט יווני עם שלוש שעועית, ו סלט ירקות, איך להכין סלט ירקות / סלט ירקות בריא.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הכרובית, הברוקולי, עגבניות השרי, הזיתים והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שריעגבניות שרי
כרוביתכרובית
ברוקוליברוקולי
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים מספיק רוטב לציפוי, זורקים ומכניסים למקרר למשך הלילה.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. בית דה לה וילט שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
בית דה לה וילט שרדונה
בית דה לה וילט שרדונה
צבע זהוב יפה עם אף עדין של פרחים לבנים והדרים. יין לבן מרענן ומורכב עם פאי לימון, ניחוחות בננה ואגסים טריים ואחריו רמזים קלויים של פרלין, וניל וערמונים מסוכרים. מושלם מוגש בפני עצמו כאפריטיף או עם פירות ים, דגים בגריל וסלטים.תסיסה של 10 עד 12 יום עם אלון צרפתי ואמריקאי ואחריה התבגרות רכה של 6 חודשים על השקרים הטבעיים של היין. כמחצית מהתערובת הסופית משלימה תסיסה מלולקטית, המאפשרת לשמור על חומציות טבעית מסוימת. בקבוק מוקדם מאפשר ללכוד רעננות וטעמים ראשוניים.