קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

סלט ירקות קיץ

סלט ירקות קיץ
סלט ירקות קיץ יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 140 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. זה עובד גם זול הור ד ' אובר עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם שמן קנולן, בזיליקום, פלפל חריף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 18%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט ירקות קיץ, סלט פסטה ירקות קיץ, ו קיץ ירקות" סרט " סלט.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את החומץ, השמן, השום, המלח, הפלפל והסוכר אם תרצו.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
שוםשום
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את שאר החומרים וזורקים בעדינות. מכסים ומצננים לפחות 1 שעה.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. אתה יכול לנסות לגונה יקב רוסית נהר שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר רוסי שרדונה
יקב לגונה נהר רוסי שרדונה
שוכן בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' כרם היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל פנימה מהאוקיאנוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פירות בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, לגונה ראנץ ' כרם שרדונה הוא יין מאוזן ומפנק במיוחד. נפתח עם תווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגרים על ידי נימות מתוקות של תבלין אסייתי. שרדונה זה מאוזן ועשיר, בעל תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.