קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט כרוב ברוקולי טעים ראמן

סלט כרוב ברוקולי טעים ראמן
סלט כרוב ברוקולי טעים עשוי להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. זה מנות ראשונות יש 354 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן למנה. אם יש לך בצל ירוק, חומץ תפוחים תפוחים, תערובת ברוקולי סלט כרוב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו סלט כרוב אסייתי קראנצ'י ראמן קול, פטוצ'יני, סלט כרוב עם אטריות ראמן, ו סלט ברוקולי קול (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.