קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

סלט מקרוני טונה

סלט מקרוני טונה
סלט מקרוני טונה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון פסקטרי זה משרת 2 . מנה אחת מכילה 583 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 42 גרם שומן. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם ביצה קשה, התענגות חמוצים, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 56%. ציון זה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם סלט מקרוני טונה, סלט מקרוני טונה, ו סלט טונה-מקרוני.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת מערבבים את המיונז, החרדל והמלח; מערבבים לתערובת טונה. מכסים ומכניסים למקרר למשך 30 דקות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים על צלחות מרופדות חסה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

יין פינו נואר, מרלו ורוז הם הבחירות המובילות שלי לטונה. למרות שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. הרטפורד קורט הרוסי ריבר פינו נואר (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
ניחוחות של דובדבן שחור, פלפל אנגלי, דומדמניות שחורות וטיט מלווים בטעמים של פטל בר, פירות יער כהים ומינרליות סלע כתוש. הכניסה הצפופה מלווה בתחושת פה מתוקה ועסיסית, הנתמכת על ידי חומציות, טאנינים משיי וגימור ארצי עדין.