קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

סלט סלק חם

סלט סלק חם
סלט סלק חם נטול גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, ולטו אובו צמחוני מנה צדדית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 47 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-87 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. מתכון זה של מזון טוב BBC דורש סלק, מיץ לימון, דבש, חרדל מגורען. מתכונים דומים: אורז בר, סלק בייבי & סלט Kofta בקר (ft. סלק בייבי סלק), סלק בלסמי צלוי עם גבינת עיזים חמה מצופה אגוז, ו Beetroot, Banana & Berry Smoothie ft. סלק אהבה סלק בייבי סלק.

הוראות

1
במחבת גדולה לא מקל, מטגנים את הסלק במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את מיץ הלימון ומבשלים 1 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
3
טפטוף בדבש ובחרדל ומערבבים כדי לצפות בסלק.
מרכיבים שתצטרך
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות שרדונה a עד Z. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.