קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלט סרטן אספרגוס עם מיונז שקדים

סלט סרטן אספרגוס עם מיונז שקדים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט סרטן אספרגוס עם מיונז שקדים. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 571 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 38 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם דבש, פלפל, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קשיו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים אפויים עם חמוציות וקשיו כקינוח. מתכון זה מהתפוח הבריא יש 9 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט סרטן עם פימינטו מיונז, סלט סרטן עם פונזו-מיונז רוטב, ו עוגות סרטנים ומיונז קארי עם סלט תפוחים (מתכונים דומים).

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס, לחתוך לחתיכות 1 אינץאספרגוס, לחתוך לחתיכות 1 אינץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיוקשיו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף של בשר סרטנים פרימיום היםעוף של בשר סרטנים פרימיום הים0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי אסקרולעלי אסקרול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלא מגן מקומילא מגן מקומי

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.