קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סרטן מלאכותי מקסיקני קליפורני

סלט סרטן מלאכותי מקסיקני קליפורני
סלט סרטן מלאכותי מקסיקני קליפורני אסיה נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני ומספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 1068 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 86 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. גשו לסופר וקנו פלפל, מלח ים ופלפל, קצת סרטנים מזויפים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הים-מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: סלט סרטן מלאכותי מקסיקני קליפורני, עוגות סרטנים מלאכותיים, ו מרק סרטנים מזויפים.

הוראות

1
בקערת זכוכית, לזרוק יחד את החומרים לסלסה. מתבלים במלח ופלפל ומניחים בצד כדי לתת לטעמים לבנות. יחיד
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
GuyChef אומר לתת לו לשבת במשך שעה אבל 30 דקות הוא גם בסדר.
3
מערבבים את מיץ האבוקדו והליים קצוץ, מתבלים במלח ים ופלפל שחור טחון טרי. הגדר aside.In עוד קערת זכוכית, תוסיף את כל המרכיבים לסרטן המזויף.לזרוק, מתבלים במלח ים ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם.אוקיי, עכשיו לשילוב של שלושת הסיביות:.אתה יכול להפוך את הסרטן לבסיס, אז אבוקדו, אז סלסה, עקף עם שמנת חמוצה.או-אתה יכול לעשות את האבוקדו הבסיס, עקף עם סרטן, אז עם סלסה, אז עם שמנת חמוצה.או -- אתם יכולים להפיץ בסיס נחמד של סלסה, למעלה עם החרא ואז להוסיף את האבוקדו, שמנת חמוצה למעלה או לצד.או ... ובכן, תתחיל להשתמש בדמיון שלך, אתה לא צריך שאני אגיד לך איך לעשות הכל, נכון?.הגשתי את זה בביתנו כמתאבן בכוסות מרטיני גדולות. אני אתן לך לנחש את הסדר אני שכבתי bits --; -).
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.