קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלט סרטן על סיבובי מלפפון

סלט סרטן על סיבובי מלפפון
סלט סרטן על סיבובי מלפפון נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 26 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סוכר, כפיר לימונים חלקים, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו חסילונים & כדורי מלפפון, סיבובים מלפפון פריך, ו מלפפון-כדורי שמיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף עשב לימון.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים וזורקים צמרות קשות וקצוות שורש; לקלף ולהשליך שכבות ירוקות קשוחות של גבעולים עד חלקים לבנים רכים. דק קוצצים מספיק כדי להפוך 1/4 כוס.
3
שוטפים עלי ליים כפיר. מחסנית שלושה או ארבעה עלים בכל פעם לחתוך לרוחב לחתיכות בסדר גמור.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה, מערבבים עשב לימון, עלי ליים כפיר, סרטן, שאלוט, גזר, כוסברה, מנטה, ובצל ירוק. בקערה קטנה, מערבבים מיץ ליים, ממרח צ ' ילי, רוטב דגים (אבל לא מלח, אם משתמשים), וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
5
ממש לפני ההגשה, מערבבים תערובת מיץ לימון לתוך תערובת סרטן. אם לא משתמשים ברוטב דגים, מוסיפים מלח לפי הטעם. לשטוף מלפפון לחתוך לרוחב לתוך כ 24 סיבובים על 1/4 אינץ ' עבה. למעלה כל פרוסה עם תערובת סרטן כף קטנה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,רוטב דגים אסייתי או מלח לפי הטעםרוטב דגים אסייתי או מלח לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גזר מגורר דקגזר מגורר דק151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטן מבושל מוקפץסרטן מבושל מוקפץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אודות מלפפון אנגליתאודות מלפפון אנגלית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי נענע טריים קצוציםעלי נענע טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ12טרי או מופשר קפוא כפיר עלה סיד חלקים (כל 1 1/2 עד 2 ב. ארוך) או 1 כף קליפת סיד מגוררת (חלק ירוק בלבד)טרי או מופשר קפוא כפיר עלה סיד חלקים (כל 1 1/2 עד 2 ב. ארוך) או 1 כף קליפת סיד מגוררת (חלק ירוק בלבד)1או 2 גבעולים דשא לימון טרי (כל 10 עד 12 ב. ארוך) או 1 כף קליפת לימון מגוררת (חלק צהוב בלבד)או 2 גבעולים דשא לימון טרי (כל 10 עד 12 ב. ארוך) או 1 כף קליפת לימון מגוררת (חלק צהוב בלבד)2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט רסיסים דקיםשאלוט רסיסים דקים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)בצק צ'ילי תאילנדי קלוי (שנרכש או תוצרת בית)בצק צ'ילי תאילנדי קלוי (שנרכש או תוצרת בית)

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.