קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

סלט סרטנים קריביים עם רוטב ג'ינג'ר מוקרם

סלט סרטנים קריביים עם רוטב ג'ינג'ר מוקרם
סלט בשר סרטנים קריבי עם רוטב ג'ינג'ר שמנת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 291 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם עגבניות שזיף, מלפפון, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. נסו סלט בשר סרטנים קריבי, רוטב הבית המיוחד של יום ראשון-מחפש רוטב לסלט שהוא שמנת, חריף, ומלא עשבי תיבול טריים? אתה יכול לעשות את זה רוטב סלט בבית בקלות, ו סלט עוף קריבי W / רוטב ללא שומן (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד הראשון 6 מרכיבים, צמרמורת.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
שלב בשר סרטנים ו 4 מרכיבים הבאים בקערה גדולה. לזרוק עם תערובת מיונז.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים עם ירקות על צלחות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
4
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.