קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

סלט עגבניות, טונה ושעועית

סלט עגבניות, טונה ושעועית
עגבניות, טונה, וסלט שעועית יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 31 גר' של חלבון, 25 גרם של שומן, וסך הכל 434 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, בצל, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, המתכון הזה מ Allrecipes יש 8 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 95% וזה מעולה. נסו טונה עם שעועית וסלט עגבניות, שעועית לבנה, טונאן וסלט עגבניות, ו סלט טונה, עגבניות, שעועית ובזיליקום (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף שמן זית, חומץ, חרדל, שמיר עשב, שום, סוכר, ומלח יחד בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמירשמיר
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
חומץחומץ
שוםשום
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים עגבניות, שעועית, טונה, קינואה, בזיליקום ובצל; מערבבים בעדינות עם כף גדולה כדי מעיל שווה. סלט כפית לתוך קערות הגשה; מעל כל אחד עם כ 1 כף גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
שעועיתשעועית
עגבנייהעגבנייה
קינואהקינואה
באזיל!באזיל!
בצלבצל
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא GEN5 מרלו. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
GEN5 מרלו
GEN5 מרלו
# 40 Wine Enthusiast Top 100 Best Buy של 2019