קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלט עוף ואבוקדו כמון

סלט עוף ואבוקדו כמון
מתכון כמון עוף & סלט אבוקדו יכול להיעשות בעוד כ-20 דקות. במנה עיקרית זו יש 782 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך שמן זית, כוסברה לארוז, אבקת צ'ילי קלה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קינואה וסלט אורז שחור עם כמון ואבוקדו, מלפפון אטקינס-סלט אבוקדו עם רוטב כמון, ו סלט כרוב עם רוטב אבוקדו וכמון ליים.

הוראות

1
מערבבים את השמן והתבלינים בקערה גדולה, ולאחר מכן משתמשים בתערובת כדי לצפות את העוף. מחבת מטגנים את העוף (ללא תוספת שמן) במחבת גדולה שאינה מקל במשך כמה דקות בכל צד. לזרוק את העגבניות לתוך כל שמן מתובל נשאר בקערה, ואז להוסיף אותם למחבת. מכסים ומבשלים 5 דקות יותר עד שהעוף מבושל והעגבניות חמות ומתחילות להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בינתיים, לזרוק את הבצל, חסה, כוסברה ואבוקדו ברוטב קיסר וערימה על מגש גדול. למעלה עם חופנים קטנים של שעועית ולפזר עם העגבניות. חותכים את העוף החם וערימה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סלט קיסררוטב סלט קיסר
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מגישים עם לחם פריך או צ ' יפס טורטייה פריך.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
לחם פריךלחם פריך

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.