קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלט עוף ואורזו אסייתי

סלט עוף ואורזו אסייתי
צריך תוספת חלב חינם? עוף אסייתי וסלט אורזו יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 252 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך עוף, שמן צמחי, רוטב הויסין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. נסו עוף בהשראה אסיאתית וסלט אורזו, סלט עוף Orzo וטיפים בריאים סלט קיץ מהולי קלג, ו סלט אורזו עם עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אפונה הצמד סוכר על פי הוראות החבילה; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה גדולה, לשלב אפונה הצמד סוכר, orzo, ערמוני מים, עוף, בצל ירוק, ופלפל פעמון אדום. בקערה קטנה, להקציף יחד שמן, חומץ, רוטב סויה, ורוטב הויסין.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים מעל תערובת אורזו, משליכים בעדינות למעיל. מערבבים שקדים קלויים. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.