קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף סלסה

סלט עוף סלסה
המתכון סלט עוף סלסה יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 3 שעות ו-10 דקות. במנה עיקרית זו יש 280 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. לכו לחנות ותביאו את טאקו בל וסלסה גושית, טורטיות קמח, מיונז מיונז אמיתי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. נסו סלט עוף סלסה, סלט עוף טרופי עם רוטב סלסה, ו סלט עוף בגריל סלסת משמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט טורטיות. כיסוי. מקררים כמה שעות או עד שמצוננים.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
2
מגישים עם טורטיות חמות.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino Sparkling rosé (פיצול). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.