קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות95
מגזין

סלט קינואה סאנשיין מוזהב

סלט קינואה סאנשיין מוזהב
סלט קינואה סאנשיין הזהב עשוי להיות התוספת שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 313 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. לך לחנות ותביא מיץ תפוזים, שמן זית, מלפפון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 98% וזה אדיר. מתכונים דומים: גולדן סאנשיין חלב-פנקייק חינם, סלט סלק וקינואה מוזהב, ו קינואה, אשכוליות וסלט סלק מוזהב.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את הקינואה במסננת בסדר רשת ולשטוף מתחת למים קרים עד המים זורמים ברורים. מביאים את ציר העוף לרתיחה בסיר בינוני על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
קינואהקינואה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
3
מוסיפים את הקינואה וחוזרים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים את הקינואה עד שהוא התרחב באופן מלא, על 20 עד 25 דקות. לחשוף, מוך עם מזלג ולהניח בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
4
מניחים את קינואה מקורר בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים את הבצל הירוק, צימוקים, חומץ אורז, מיץ תפוזים וגלידה, שמן זית, כמון, מלפפון ופטרוזיליה וזורקים לשלב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, מכסים בניילון נצמד ומקררים עד לקור, ואז מגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
חומץ אורזחומץ אורז
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
פטרוזיליהפטרוזיליה
צימוקיםצימוקים
כמוןכמון
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק