קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות20
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט שן הארי עם לארדונים ופרחי פילו גבינת עיזים

סלט שן הארי עם לארדונים ופרחי פילו גבינת עיזים
סלט שן הארי עם לארדונים ופרחי פילו גבינת עיזים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 15 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 365 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. אם יש לכם ביצה, פלפל, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: סלט שן הארי עם גבינת עיזים ורוטב עגבניות, גבינת עיזים בפילו עם סלט פלפל קלוי, ו סופלה גבינת עיזים בכוס פילו עם סלט פריזה.

הוראות

1
לשים מתלה תנור בעמדה באמצע ולחמם תנור ל 191°.
2
מברישים כוסות מאפין עם חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים יחד גבינת עיזים, שמנת, ביצה, חרדל ופלפל בקערה עד בשילוב היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
מכסים פילו עם 2 גיליונות חופפים של ניילון לעטוף ולאחר מכן מגבת מטבח לחה. מסדרים 1 גיליון של פילו על משטח עבודה, ואז מברשת עם קצת חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים פילו לתוך 4 (8 1/2 - על ידי 6 אינץ') מלבנים ולסדר 2 מהם אחד על השני בדפוס חוצה, ואז קו כוס מאפין עם פילו חופף. קו עוד כוס מאפין עם הנותרים 2 מלבני פילו באותו אופן. חזור על ההליך עם הנותרים 2 סדינים פילו וחמאה מומסת, רירית הנותרים 4 כוסות מאפין.
מרכיבים שתצטרך
6
גבינת עיזים כפית מתמלאת לתוך כוסות באופן רופף לאסוף קצוות של פילו מעל מרכז (אם חתיכות של פילו לנתק, לארגן במרכז).
מרכיבים שתצטרך
7
אופים פריחת פילו עד צמרות הן חום זהוב הצדדים הם זהובים, 25 עד 35 דקות, ולאחר מכן להעביר מחבת למתלה להתקרר מעט.
1
מבשלים בייקון במחבת כבדה 12 אינץ ' על חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד השחמה פריך, על 12 דקות. אם יש צורך לשפוך את כל אבל 1 כף שומן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שמן ושאלות למחבת ומבשלים, ערבוב, עד מתרכך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חומץ, ערבוב במהירות וגירוד חתיכות חומות, ולאחר מכן מוסיפים סוכר ומלח. מיד לשפוך רוטב חם בייקון מעל ירקות שן הארי בקערה גדולה לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
מחלקים סלט בין צלחות לשים פריחה גבינת עיזים חמה לצד כל סלט.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים באופן מיידי.
1
* ירקות שן הארי ניתן לשטוף ו trimmed 1 יום קדימה, מקורר בשקית ניילון אטומה מרופדת עם מגבות נייר לחות. בייקון ניתן לחתוך 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה.* פריחת פילו גבינת עיזים יכולה להיות אפויה 3 שעות קדימה ונשמרת בטמפרטורת החדר. מחממים בתנור שחומם מראש 177° עד שהתחממו, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך