קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

סלט שעועית מקסיקנית

סלט שעועית מקסיקנית
אם יש לך שמן זית, שעועית קנליני, שעועית כליות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: שעועית שחורה וסלט תירס-סלט מקסיקני חריף / מנות ראשונות, סלט שעועית מקסיקנית, ו סלט שעועית מקסיקנית.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב שעועית, פלפלים, תירס קפוא, אדום onion.In קערה קטנה, להקציף יחד שמן זית, חומץ יין אדום, מיץ לימון, מיץ לימון, סוכר, מלח, שום, כוסברה, כמון ופלפל שחור.מתבלים לפי הטעם עם רוטב חריף ואבקת צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
תירס קפואתירס קפוא
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
יוצקים רוטב שמן זית על ירקות; מערבבים היטב.צ ' יל ביסודיות, ומגישים קר.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, מנוקז ושטוףשעועית קנליני, מנוקז ושטוף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוטשעועית, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גרעיני תירס קפואחבילת גרעיני תירס קפוא596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום כתוששום כתוש1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון1(חוֹרֶף)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1דאשרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.