קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות98
מגזין

סלט שרימפס וצלפים

סלט שרימפס וצלפים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל שרימפס וסלט צלפים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 725 קלוריות, 97 גר' של חלבון, ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם כפית מלח כשר, בצל ירוק וחלקים רכים, גבעול סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו שרימפס דיז'ון ופסטה צלפים, כריכי שרימפס עם טרגון-Caper מיונז, ו פסטה עם שרימפס ורוטב עגבניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.