קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

סלט תפוחי אדמה גן האביב

סלט תפוחי אדמה גן האביב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלט תפוחי אדמה גן האביב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 246 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם גזר, פלפל, מיונזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קר באביב אפונה סלט אפונה, סלט תפוחי אדמה גינה, ו סלט תפוחי אדמה גינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור ההלבשה: לרסק את שיני שום, מפזרים מלח, ו, עם הצד השטוח של סכין גדול, מחית ומריחה את התערובת כדי להדביק גס. לשים בקערה ולהקציף עם מיונז, חומץ, ופלפל שחור לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
פלפל שחורפלפל שחור
מיונזמיונז
חומץחומץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מקציףמקציף
קערהקערה
1
שים את המים, ורמוט, שום, מלח, טימין, עלה דפנה, פלפל, ותפוחי אדמה בסיר גדול ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
תפוח אדמהתפוח אדמה
ורמוטורמוט
שוםשום
טימיןטימין
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הגזר, מנמיכים את החום, ומבשלים עד שהירקות רכים אך לא רכים, כ -5 דקות. מערבבים את הצנון, ולאחר מכן מיד לנקז את כל הירקות במסננת בכיור.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
צנוןצנון
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
הסר וזרוק את השום, קורנית, עלה דפנה, וגרגירי פלפל. מגניב מעט לזרוק את הירקות עם ההלבשה. מכסים ומקררים כ -30 דקות. (הסלט יכול להיות מוכן עד לנקודה זו יום קדימה.)
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
טימיןטימין
4
בערך 10 דקות לפני ההגשה, לזרוק את המלפפון, עגבניות, בצל ירוק בקערה קטנה עם מלח ופלפל שחור לפי הטעם. כאשר מוכן לשרת, מקפלים את תערובת מלפפון ועשבי תיבול לתוך סלט תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4פלפל שחורפלפל שחור51 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קלופים פרוסים לתוך 1/8 אינץ ' - סיבובים עביםגזר, קלופים פרוסים לתוך 1/8 אינץ ' - סיבובים עבים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי או ענבים, חצויעגבניות שרי או ענבים, חצוי1גדול1/2 מלפפון אנגלי או מלפפון קירבי, פרוס לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבובים1/2 מלפפון אנגלי או מלפפון קירבי, פרוס לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבובים1sprigחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים3ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקל ארוז קצוץ עשבי תיבול טריים, כגון פטרוזיליה שטוחה, שמיר, או טרגוןקל ארוז קצוץ עשבי תיבול טריים, כגון פטרוזיליה שטוחה, שמיר, או טרגון2(חוֹרֶף)מלח כשר בתוספת לתיבולמלח כשר בתוספת לתיבול3(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6פלחי לימוןפלחי לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חבורהצנוניות, פרוס לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבובים (כ 8)צנוניות, פרוס לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבובים (כ 8)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה מרופטים עור, פרוסים לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבוביםתפוחי אדמה מרופטים עור, פרוסים לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבובים3בצל ירוק( חלקים לבנים וירוקים), פרוס דקבצל ירוק( חלקים לבנים וירוקים), פרוס דק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורמוט לבן יבשורמוט לבן יבש2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן