קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

סלט תפוחי אדמה דרומי קלאסי

סלט תפוחי אדמה דרומי קלאסי
סלט תפוחי אדמה דרומי קלאסי יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. זה מנות ראשונות יש 121 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, וצמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה אפייה, פלפל, נתחי שמיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 22%. הציון הזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה דרומי, סלט תפוחי אדמה דרומי, ו סלט תפוחי אדמה דרומי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות ווסטפורט יקב" עתיק מרינר " ריזלינג & אגס יין תערובת (יתרונות החוף בעלי חיים הצלה ואימוץ). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
יקב ווסטפורט
יקב ווסטפורט" מרינר העתיקה " תערובת יין ריזלינג ואגס (יתרונות הצלה ואימוץ בעלי חיים בחוף)
נסה את התערובת העדינה הזו של אגס וריזלינג המריחה דבש ושמש. לא משנה מה המסע של חקר מעורר את חיי היומיום שלך, זוכר את הרעם של המרינר העתיק. הצע ישועה. הטבות הצלת בעלי חיים החוף ואימוץ (קארה).