קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות88
מגזין

סלמון אפוי קלף

סלמון אפוי קלף
סלמון אפוי קלף יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 178 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עלי בזיליקום, לימון, פילה סלמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. 43 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו סלמון אפוי קלף, סלמון אפוי קלף, ו סלמון עם שומר אפוי קלף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מתלה תנור בעמדה הנמוכה ביותר בתנור מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים פילה סלמון עם צד העור למטה באמצע פיסת נייר קלף גדולה; העונה עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה סלמוןפילה סלמון
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
3
חותכים 2 3 אינץ חריצים לתוך הדג עם סכין חדה. דברים קצצו עלי בזיליקום לחריצים. ריסוס פילה עם ספריי בישול ולסדר פרוסות לימון על גבי.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בזיליקום טריבזיליקום טרי
לימוןלימון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
4
מקפלים קצוות של נייר קלף על הדגים כמה פעמים כדי לאטום לתוך שקית אטומה.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
5
מניחים מנות אטומות על תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים דגים על המדף התחתון של התנור עד פתיתי סלמון בקלות בשר ורוד ואטום עם פנים של צבע ורוד כהה מעט, על 25 דקות. מדחום בשר שקורא מיידית מוכנס לחלק העבה ביותר של הפילה צריך לקרוא לפחות 145 מעלות F (65 מעלות C). כדי לשרת, לחתוך את נייר הקלף פתוח ולהסיר פרוסות לימון לפני ציפוי דגים.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
לימוןלימון
דגיםדגים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.