קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

סלמון בגריל עם רוטב שמיר

סלמון בגריל עם רוטב שמיר
אם יש לכם פילה סלמון, חרדל דיז'ון, מיונזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. . וזה טוב. נסו סלמון בגריל עם רוטב שמיר לימון, סלמון בגריל עם רוטב שמיר חרדל, ו פילה סלמון בגריל עם רוטב שמיר מלפפון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מערבבים מיונז, שמיר, חרדל, וסוכר חום בקערה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מיונזמיונז
חרדלחרדל
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים שמן צמחי על עור סלמון.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים
4
גריל סלמון על גריל שחומם מראש.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מורחים תערובת מיונז על גבי סלמון ומבשלים עד סלמון הוא flaked בקלות עם מזלג, 6 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.