קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 9 דק.
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

סלמון בגריל, תפוחי אדמה צהובים וסלט תירס

סלמון בגריל, תפוחי אדמה צהובים וסלט תירס
סלמון בגריל, תפוחי אדמה צהובים & סלט תירס עשוי להיות התוספת שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 39 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 603 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 7 שעות ו 9 דקות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עלי בזיליקום הדוקים, עגבניות שרי, סלמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו סלמון בגריל לימון עם סלט תירס, סלמון עם סלט תפוחי אדמה & תירס חדש & רוטב בזיליקום, ו סלמון ג'ינג'ר עם תירס בגריל וסלט גרגיר נחלים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.