קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

סלמון בורגר

סלמון בורגר
המבורגר סלמון עשויה להיות מה שחיפשתם. מנה זו מכילה כ 45 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 578 קלוריות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו רוטב רימולד, לחמניות, לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו סלמון בורגר, סלמון בורגר, ו המבורגר סלמון דלוקס (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין את העוגות, בסדר קוביות הסלמון ולאחר מכן למקם בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים את תיבול פירות הים וביצים ומערבבים היטב. לאחר מכן להוסיף כמות קטנה של פירורי לחם במידת הצורך; התערובת צריכה להיות לחה אבל לא מחייב יחד. חלק לתוך 4 אפילו, עוגות שטוחות, 5 אינץ 'על ידי 1/3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
פירורי לחםפירורי לחם
ביצהביצה
3
לחמם משטח מחבת שטוח עד 300 מעלות F, ולאחר מכן להוסיף שמן ולאפשר שמן להתחמם גם. ואז אבק החיצוני של העוגות עם פירורי הלחם הנותרים ומניחים על השמן. מבשלים בצד הראשון, המאפשר חום במשך 2 עד 3 דקות, ולאחר מכן להעיף ולחזור על הצד השני.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
במהלך תקופה זו, בקערה, למזג את החסה ואת ההלבשה, ערבוב היטב. טוסט הלחמניות על המחבת.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
טוסטטוסט
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
5
ברגע שהעוגות מבושלות וחומות זהובות, מניחים על הלחמנייה על צלחת ומוסיפים חלק מחסה זרוקה, פרוסת עגבניות ולאחר מכן את העוגה. סיים עם טפטוף לימון. תהנה מוגש עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
צ ' יפסצ ' יפס
לימוןלימון
גלולגלול

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Hahn Winery Santa Lucia Highlands. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.