קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

סלמון ברביקיו סין גריל

סלמון ברביקיו סין גריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל סלמון ברביקיו צ'יינה גריל. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 39 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 476 קלוריות. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, גשו לסופר וקנו את העור על פילה סלמון, כרוב raddichio, עירית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. נסו שרימפס ברביקיו טקסני, תפוחי אדמה ברביקיו (תנור או גריל), ו גריל מעורב עם רוטב ברביקיו שרי קולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.