קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות24
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

סלמון ברוטב שמפניה

סלמון ברוטב שמפניה
סלמון ברוטב שמפניה הוא pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 448 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. אם יש לך שמנת כבדה, שמפניה, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו נשאר יין או שמפניה? אין בעיה! מחבת שפמנון צרוב על ריזוטו שמפניה עם רוטב פאן שמפניה, סלמון עלום ברוטב שמפניה, ו סלמון מעושן וצלפים ברוטב שמפניה לפסטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.