קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות4
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלמון וטוגנים תירס

סלמון וטוגנים תירס
סלמון ותירס מטוגן יכול להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 159 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צלפים, שיני שום, מלח ים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו סלמון מעושן W / צ'ילי תירס מטוגן מטבל שמנת חמוצה, תירס מת ' י Pakoda-תירס חילבה משאיר Fritters-תירס מתוק s, ו Sweetlife תירס פלאפל Fritters ותירס קאיין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.