קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות79
מגזין

סלמון מזוגג הדרים-ספייס

סלמון מזוגג הדרים-ספייס
הדר-ספייס סלמון מזוגג יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, פודמפ ידידותי, מתכון פסקטרי יש 268 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו אבקת חמישה תבלינים, פילה סלמון, ריבת תפוזים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ברוטב סויה נתרן נמוך אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בננה ספליט כמו קינוח. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 87%. הציון הזה מרהיב. נסו סלמון עם זיגוג הדרים, סלמון מזוגג הדרים, ו סלמון מזוגג הדרים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרפדים נייר אפייה בנייר כסף; משמנים נייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מניחים סלמון על תבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים מרמלדה בקערה קטנה חסינת מיקרוגל. מיקרוגל למשך 10 שניות או עד לחימום. מערבבים פנימה את רוטב הסויה, אבקת חמשת התבלינים, המלח והג ' ינג ' ר. כפית מעל סלמון.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
רוטב סויהרוטב סויה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סלמוןסלמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
אופים, חשופים, ב 350 ל 15-20 דקות או עד דגים פתיתים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות האן יקב סנטה לוסיה היילנדס שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -17 דולר לבקבוק.
יקב האן סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
יקב האן סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ומרובד, עם תווים משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשלים וניל.