קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

סלמון מחבת 20 דקות

סלמון מחבת 20 דקות
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן ופסקאטריה? סלמון מחבת בן 20 דקות יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 29 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל של 353 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו אורז, מלפפונים, פילה סלמון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 23 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 94%. הציון הזה אדיר. מתכונים דומים: סלמון מחבת 20 דקות, סלמון מחבת הויסין 20 דקות, ו 45 דקות מחבת לזניה.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה מרוססת בתרסיס בישול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים דגים; מבשלים 5 דקות. על כל צד או עד דגים פתיתי בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
מוציאים מהמחבת; מכסים כדי להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים חלב וגבינת שמנת מופחתת שומן למחבת; מבשלים ומערבבים עד שגבינת השמנת נמסה לחלוטין והתערובת מעורבבת היטב. מערבבים מלפפונים ושמיר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מלפפוןמלפפון
שמירשמיר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחזירים דגים למחבת. מבשלים 2 דקות. או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים מעל אורז; למעלה עם רוטב גבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינהרוטב גבינה
קרםקרם
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה לזווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות רוצ ' ולי ן שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -42 דולר לבקבוק.
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של הנכס רוצ ' ולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ונגיעה של תבלין משתלבים עם טעמי התפוחים העשירים והחומציות הפריכה.