קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

סלמון מעושן ואבוקדו

סלמון מעושן ואבוקדו
זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם לחם סודה, צלפים, סלמון חבילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 92% וזה מדהים. מתכונים דומים: סלמון מעושן וסושי אבוקדו, מוס סלמון מעושן ואבוקדו, ו טרטן אבוקדו סלמון מעושן.

הוראות

1
אבן לקלף את האבוקדו, לחתוך לחתיכות ולזרוק במחצית מיץ לימון. לסובב ולקפל את חתיכות סלמון מעושן על צלחות הגשה, ואז לפזר עם האבוקדו. כיסוי וצינה עד 1 hr עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
2
מערבבים יחד את טרגון, קרם frache ומיץ לימון שנותר.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
3
טפטוף על הסלמון, לפזר עם צלפים ומגישים מיד עם לחם שלם או סודה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון מעושן עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.